Dostawa

Bezpłatna dostawa – optymalizuj zakupy, aby uniknąć kosztów wysyłki!

Dbając o wygodę naszych Klientów oraz optymalizacje kosztów proponujemy naszym Klientom darmowy transport w przypadku zakupów powyżej 1000,00 zł netto. Przy zamówieniach poniżej tej kwoty zostanie doliczona dopłata za transport w wysokości 220,00 zł netto.

Wyjątkiem od tej reguły jest wybrany sposób zapłaty za pobraniem (zapłata kurierowi w momencie dostawy towaru). W tym przypadku niezależnie od kwoty zamówienia, opłata za przesyłkę wynosi 220 zł netto.

Faktura

Każda transakcja udokumentowana jest fakturą VAT, która jednocześnie stanowi podstawę do ewentualnych reklamacji. Faktura dostarczana jest do Państwa na adres email podany przy składaniu zamówienia bądź wysyłana pocztą na adres wskazany podczas składania zamówienia. Za każdym razem, kiedy realizacja Państwa zamówienia będzie podzielona na części (zgodnie z informacją podaną w potwierdzeniu zamówienia) faktury będą wystawiane za każdą dostawę częściową oddzielnie, zgodnie z powyższymi zasadami. W formularzu zamówienia prosimy o określenie danych odbiorcy faktury oraz adresu dostawy, zwłaszcza w przypadku, kiedy będą to dwa inne adresy.

Dostawa nawet w ciągu 48 godzin

Dostawa dokonywana jest przez firmy ROHLIG SUUS oraz DPD, w zależności od wielkości przesyłki. Standardowy czas transportu dla obu firm kurierskich wynosi 2 dni robocze w przypadku złożenia zamówienia do godziny 16 w dniu roboczym. W przypadku złożenia zamówienia po tej godzinie będzie ono traktowane, jako zamówienie z następnego dnia roboczego. Dostawy realizowane są w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00.

Terminy dostaw

Informacja o dostępności każdego produktu jest podana na karcie produktu oferowanego przez nas towaru. Nasze produkty dostępne są w 3 statusach dostępności:

W magazynie - towar dostępny i gotowy do wysyłki. Czas dostawy 2-5 dni roboczych

W magazynie centralnym - towar dostępny w centrali. Czas dostawy 5-10 dni roboczych

Termin realizacji 14 dni - towar chwilowo niedostępny lub dostępny w mniejszej ilości. W tym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu uzyskania informacji o czasie potrzebnym na realizację zamówienia.

Brak w magazynie - towar chwilowo niedostępny. W tym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu uzyskania informacji o czasie potrzebnym na realizację zamówienia.

Po zarejestrowaniu zamówienia i płatności (jeśli była dokonana online podczas składania zamówienia) niezwłocznie przystępujemy do jego realizacji. Jeżeli okaże się, że potwierdzony wcześniej termin dostawy ulegnie zmianie, poinformujemy o tym telefonicznie lub e-mailem. W sytuacji, kiedy z przyczyn niezależnych od nas, nie będziemy mogli zrealizować dostawy np. okaże się, że producent wstrzymał produkcję lub dokonał zmiany asortymentu, skontaktujemy się z Państwem w celu uzgodnienia dalszego postępowania.

Uszkodzenia przesyłki

Podczas odbioru przesyłki od Kuriera prosimy każdorazowo o skontrolowanie czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzenia. Jeżeli tak, to prosimy wpisanie stosownego komentarza na liście przewozowym, jako podejrzenia wady ukrytej. Znacznie uprości to cały proces ewentualnej reklamacji. Pomimo tego, że współpracujemy tylko ze sprawdzonymi dostawcami, to nie można w 100% ograniczyć uszkodzeń opakowania i towaru podczas transportu. Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.